Cargo - Az elfeledett posztapokaliptikus zombi sztori! - VIDEÓ


Ha van olyan zombis film, ami úgy, ahogy jött, el is tűnt a süllyesztőben, az a Cargo. Igazából nem is vagyunk annyira biztosak abban, hogy érdemes-e megnézni, de az tuti, hogy ennyire gusztustalan átváltozás kevés filmben látható. 
Ha másért nem, hát ezért nézzétek meg. 

A sztori elég szokványos, bár van benne egy kis újítás, ám magyarul nemigen lehet megnézni, így azoknak máris kevésbé élvezetes, akik nem hasítanak annyira angolból. 
Írtunk róla egy kis kritikát is, talán segít abban, hogy el tudjátok dönteni, szántok-e rá időt. 
Vigyázat, SPOILER veszély!




Laci:

Szerzőtársam és barátom ajánlására megnéztem ezt a filmet.Vegyesek a tapasztalataim. Egyrészről vártam, mert zombis. Nekem aki a walking dead, z-world war, zombie-world, Legend f...stb filmekhez vagyok szokva, kicsit lassú és vontatott a film. 
Maga a történet a szokásos posztapokaliptikus zombi történet, annyi különbséggel, hogy ebben a filmben nagyon pontosan meghatározták azt az idő intervallumot, ami egy harapás után még hátravan az embernek a zombivá válása előtt. Ezt a 48 órát öleli fel a film azzal a csavarral, hogy a főhősnek nemcsak azzal kell megbirkóznia, hogy szeretett felesége átváltozik, és meg kell, hogy szabadítsa a szenvedéstől, hanem egy kisbabáról is gondoskodnia kell, mint apa.
A helyszín is kicsit eltér a megszokottól, hiszen nem az USA-ban egy nagyvárosban vagy Európában, vagy egy ázsiai városban (Vonat Busanban) játszódik, hanem Ausztráliába, ott is a vidéki Ausztráliában.

Ha pontozni kellene egy 10-es skálán, akkor erre a filmre olyan 7.5 pontot adnék. Számomra több akció, több zombi kellene bele. Ez a film nagyobb hangsúlyt fektet az emberi oldalra.


Eszti


A véleményem nagyon hasonló Laciéhoz, annyi különbséggel, hogy nekem kifejezettem furcsa volt a filmben ez a törzsi vonal. 
Nem mondom, hogy az 1 óra 44 percet végigizgultam, ráadásul kifejezetten rossz érzés volt úgy nézni a filmet, hogy a főszereplő haldoklása kísérte végig. Bár ettől a feszültség nyilván jobban fokozódott, ezt kár lenne tagadni. 
Ezernyi kérdés maradt bennem, viszont örülök, ha olyan filmre akadok, amit a zombis-posztapokaliptikus témában még nem láttam. 

Mindennel együtt én 10-ből 6 pontot adnék neki, mert az akció tényleg hiányzik. Ha több zombi lenne, azt csípném, és kíváncsi lennék arra is, hogy ezzel a vírussal hogyan maradnak életben azok, akik a városokban maradtak. 

Folytatásra nemigen számíthatunk, de tapasztalatnak, új élménynek nem rossz.